Najczęściej zadawane pytania

1. Zaktualizowałem oprogramowanie i teraz nie wykrywa mi urządzenia, co zrobić ?

  • Przy pomocy oprogramowania Xhorse Upgrade Kit zaktualizować firmware do najnowszej wersji
  • Pamiętaj !!! Aby urządzenie działało prawidłowo zaktualizuj firmware oraz software (dotyczy tylko VVDI 2 oraz VVDI MB TOOL). Firmware przy pomocy Xhorse Upgrade Kit a software odpowiednio dla urządzenia VVDI 2 oraz VVDI MB TOOL.

2. Dlaczego nie przechodzi synchronizacji z serwerem na kolejne 30 dni ?

  • W między czasie wyszło nowsze oprogramowanie. Należy zaktualizować software i firmware do najnowszej wersji. Patrz punkt 1.
  • Problem z internetem

3. Dlaczego mam problem z aktualizacją firmware przy pomocy Xhorse Upgrade Kit ?

  • W większości przypadków problem leży po stronie zainstalowanego antywirusa, dodaj wyjątek w swoim oprogramowaniu antywirusowym
  • Zawsze uruchamiaj program w trybie administratora
  • Zawsze korzystaj z najnowszej wersji Xhorse Upgrade Kit.
  • Firmware w VVDI PROG jest zablokowany i nie podlega aktualizacji poprzez Xhorse Upgrade Kit.

4. Moja baza pilotów jest w języku Chińskim. Czy można zmienić na język "normalny" ?

  • Tak, od niedawna firma Xhorse wprowadziła wersję GLOBAL bazy pilotów. Prosimy ręcznie skasować bazę danych a następnie ponownie wykonać aktualizację bazy pilotów. W przypadku problemów prosimy o kontakt mailowy pod adresem sklep@xhorsepolska.pl
  • Pamiętaj ,że baza pilotów GLOBAL obsługuje programowanie pilotów ze wszystkich regionów oprócz chińskiego. Piloty pochodzące z rynku chińskiego nie będą działać z wersją GLOBAL.

5. Pomoc techniczna a urządzenia zakupione poza dystrybucją Xhorse Polska...

  • Przy urządzeniach zakupionych poza oficjalną dystrybucją Xhorse Polska nie prowadzimy wsparcia technicznego.
  • Przy kontaktach prosimy w pierwszej kolejności przygotować numer seryjny urządzenia w celu weryfikacji.

6. Czy można naprawić urządzenie zakupione poza dystrybucją Xhorse Polska w naszym serwisie ?

  • Tak, można takie urządzenie naprawić lecz nie podlega one żadnej gwarancji a naprawa jest odpłatna.

7. Czy mogę wysłać zgłoszenie o problemie bezpośrednio do Xhorse ?

  • Tak, prosimy skorzystać z formularza kontaktowego dostępnego tutaj: Formularz Kontaktowy
  • Prosimy dokładnie przeczytać wymagania co do przesyłanych informacji. Niekompletne dane nie będą brane pod uwagę (nieprawidłowe logi, nieprawidłowy adres mailowy, niespójny opis itp.)
  • Oprogramowanie tworzy logi za każdym razem po włączeniu programu. Prawidłowo wykonany log pozwoli na ustalenie problemu. Aby wykonać poprawny log należy uruchomić program, wykonać problematyczną funkcję a następnie zamknąć oprogramowanie. Log z danych czynności zapisze się w odpowiednim folderze dostępnym z poziomu Quick Start VVDI 2 :

Quick Start log folder

 

8. Jak w aplikacji w telefonie/tablecie ustawić język polski ?

W przypadku kiedy w trakcie próby zmiany języka na PL w aplikacji Xhorse wyświetlany jest komunikat ,iż należy skontaktować się z dystrybutorem prosimy o wysłanie maila na sklep@xhorsepolska.pl z prośbą o włączenie języka polskiego dla aplikacji. Wymagane jest podanie numeru telefonu, na który została zarejestrowana aplikacja.

Uwaga!

Numery komórkowe inne niż +48 nie mogą mieć włączonego języka polskiego.

9. Mam numer VAT EU w PL , dlaczego weryfikacja numeru jest negatywna w naszym sklepie ?

Numer VAT EU służy do rozliczania transakcji międzynarodowych wewnątrz Unii Europejskiej. Nie możesz używać VAT EU do rozliczania transakcji wewnątrz PL. Do rozliczeń wewnątrz naszego kraju służy normalny numer NIP.