Najczęściej zadawane pytania
1. Zaktualizowałem oprogramowanie i teraz nie wykrywa mi urządzenia, co zrobić ?
- Przy pomocy oprogramowania Xhorse Upgrade Kit zaktualizować firmware do najnowszej wersji
- Pamiętaj !!! Aby urządzenie działało prawidłowo zaktualizuj firmware oraz software (dotyczy tylko VVDI 2 oraz VVDI MB TOOL, VVDI BIM TOOL PRO). Firmware przy pomocy Xhorse Upgrade Kit a software odpowiednio dla urządzenia VVDI 2, VVDI MB TOOL, VVDI BIM TOOL PRO oraz BMW TOOL
2. Dlaczego nie przechodzi synchronizacji (urządzenia Xhorse) z serwerem na kolejne 30 dni ?
- W między czasie wyszło nowsze oprogramowanie. Należy zaktualizować software i firmware do najnowszej wersji. Patrz punkt 1.
- Problem z internetem
3. Dlaczego mam problem z aktualizacją firmware przy pomocy Xhorse Upgrade Kit ?
- W większości przypadków problem leży po stronie zainstalowanego antywirusa, dodaj wyjątek w swoim oprogramowaniu antywirusowym
- Zawsze uruchamiaj program w trybie administratora
- Zawsze korzystaj z najnowszej wersji Xhorse Upgrade Kit.
- Firmware w VVDI PROG jest zablokowany i nie podlega aktualizacji poprzez Xhorse Upgrade Kit.
4. Moje urządzenie jest przypisane do innego regionu niż GLOBAL. Czy mogę zmienić region ?
- Nie. Urządzenia zakupione poza oficjalną dystrybucją mogą posiadać inny region niż GL. W tym przypadku nie ma możliwości zmiany regionu ze względu na ochronę Lokalnego Dystrybutora.
5. Pomoc techniczna w Xhorse Polska...
- Xhorse Polska nie prowadzi wsparcia technicznego.
- Prosimy o korzystanie z pomocy technicznej bezpośrednio z aplikacji lub formularza kontaktowego tak jak to jest opisane w punkcie 7.
- Xhorse Polska nie prowadzi szkoleń z zakresu wiedzy potrzebnej do pracy w branży AUTOMOTIVE. Na rynku istnieją firmy, które prowadzą szkolenia na poziomach od podstawowego do zaawansowanego. (M.S. GROUP, ATOMIS...)
6. Czy można naprawić urządzenie zakupione poza dystrybucją Xhorse Polska w naszym serwisie ?
- Tak, można takie urządzenie naprawić lecz naprawa jest odpłatna. Gwarancja na wykonaną naprawę to 3 miesiące. Czas naprawy jest różny a w szczególnych przypadkach dość długi, kiedy to urządzenie musi "lecieć" do Producenta.
- Urządzenie nie mogą nosić śladów napraw, wymiany elementów, przeróbek itp. Frezarki muszą być ODKURZONE z opiłków a przesyłka musi posiadać oznakowanie GÓRA/DÓŁ. Pod żadnym pozorem nie wolno używać sprężonego powietrza do czyszczenia frezarek. powoduje to wdmuchnięcie opiłków do wnętrza frezarki a tym samym możliwość uszkodzenia elektroniki sterującej.
7. Czy mogę wysłać zgłoszenie o problemie bezpośrednio do Xhorse ?
- Tak, prosimy skorzystać z formularza kontaktowego dostępnego tutaj: Formularz Kontaktowy (Formularz obsługiwany jest przez producenta Xhorse a nie przez Xhorse Polska Sklep)
- Skorzystać z pomocy poprzez aplikację w telefonie.
- Prosimy dokładnie przeczytać wymagania co do przesyłanych informacji. Niekompletne dane nie będą brane pod uwagę (nieprawidłowe logi, nieprawidłowy adres mailowy, niespójny opis itp.)
- Oprogramowanie tworzy logi za każdym razem po włączeniu programu. Prawidłowo wykonany log pozwoli na ustalenie problemu. Aby wykonać poprawny log należy uruchomić program, wykonać problematyczną funkcję a następnie zamknąć oprogramowanie. Log z danych czynności zapisze się w odpowiednim folderze dostępnym z poziomu Quick Start VVDI 2 :
8. Jak w aplikacji w telefonie/tablecie ustawić język polski ?
W przypadku, kiedy w trakcie próby zmiany języka na PL w aplikacji Xhorse wyświetlany jest komunikat ,iż należy skontaktować się z dystrybutorem prosimy o wysłanie maila na sklep@xhorsepolska.pl z prośbą o włączenie języka polskiego dla aplikacji. Wymagane jest podanie numeru telefonu i/lub adres mailowy, na który została zarejestrowana aplikacja, numeru seryjnego urządzenia oraz numer zamówienia z naszego sklepu. Maile bez numeru zamówienia pozostaną bez odpowiedzi. Nie włączamy języka polskiego dla urządzeń zakupionych poza Oficjalną Polską Dystrybucją.
Uwaga!
Numery komórkowe inne niż +48 nie mogą mieć włączonego języka polskiego.
9. Mam numer VAT EU w PL , dlaczego weryfikacja numeru jest negatywna w naszym sklepie ?
Numer VAT EU służy do rozliczania transakcji międzynarodowych wewnątrz Unii Europejskiej. Nie możesz używać VAT EU do rozliczania transakcji wewnątrz PL. Do rozliczeń wewnątrz naszego kraju służy normalny numer NIP.