Najczęściej zadawane pytania

1. Zaktualizowałem oprogramowanie i teraz nie wykrywa mi urządzenia, co zrobić ?

  • Przy pomocy oprogramowania Xhorse Upgrade Kit zaktualizować firmware do najnowszej wersji
  • Pamiętaj !!! Aby urządzenie działało prawidłowo zaktualizuj firmware oraz software (dotyczy tylko VVDI 2 oraz VVDI MB TOOL, VVDI BIM TOOL PRO). Firmware przy pomocy Xhorse Upgrade Kit a software odpowiednio dla urządzenia VVDI 2, VVDI MB TOOL, VVDI BIM TOOL PRO

2. Dlaczego nie przechodzi synchronizacji z serwerem na kolejne 30 dni ?

  • W między czasie wyszło nowsze oprogramowanie. Należy zaktualizować software i firmware do najnowszej wersji. Patrz punkt 1.
  • Problem z internetem

3. Dlaczego mam problem z aktualizacją firmware przy pomocy Xhorse Upgrade Kit ?

  • W większości przypadków problem leży po stronie zainstalowanego antywirusa, dodaj wyjątek w swoim oprogramowaniu antywirusowym
  • Zawsze uruchamiaj program w trybie administratora
  • Zawsze korzystaj z najnowszej wersji Xhorse Upgrade Kit.
  • Firmware w VVDI PROG jest zablokowany i nie podlega aktualizacji poprzez Xhorse Upgrade Kit.

4. Moje urządzenie jest przypisane do innego regionu niż GLOBAL. Czy mogę zmienić region ?

  • Nie. Urządzenia zakupione poza oficjalną dystrybucją mogą posiadać inny region niż GL. W tym przypadku nie ma możliwości zmiany regionu ze względu na ochronę Dystrybutora lokalnego.

5. Pomoc techniczna w Xhorse Polska...

  • Xhorse Polska nie prowadzimy wsparcia technicznego.
  • Prosimy o korzystanie z pomocy technicznej bezpośrednio z aplikacji lub formularza kontaktowego tak jak to jest opisane w punkcie 7.

6. Czy można naprawić urządzenie zakupione poza dystrybucją Xhorse Polska w naszym serwisie ?

  • Tak, można takie urządzenie naprawić lecz naprawa jest odpłatna. Gwarancja na wykonaną naprawę to 3 miesiące.

7. Czy mogę wysłać zgłoszenie o problemie bezpośrednio do Xhorse ?

  • Tak, prosimy skorzystać z formularza kontaktowego dostępnego tutaj: Formularz Kontaktowy (Formularz obsługiwany jest przez producenta Xhorse a nie przez Xhorse Polska Sklep) 
  • Skorzystać z pomocy poprzez aplikację w telefonie.
  • Prosimy dokładnie przeczytać wymagania co do przesyłanych informacji. Niekompletne dane nie będą brane pod uwagę (nieprawidłowe logi, nieprawidłowy adres mailowy, niespójny opis itp.)
  • Oprogramowanie tworzy logi za każdym razem po włączeniu programu. Prawidłowo wykonany log pozwoli na ustalenie problemu. Aby wykonać poprawny log należy uruchomić program, wykonać problematyczną funkcję a następnie zamknąć oprogramowanie. Log z danych czynności zapisze się w odpowiednim folderze dostępnym z poziomu Quick Start VVDI 2 :

Quick Start log folder

 

8. Jak w aplikacji w telefonie/tablecie ustawić język polski ?

W przypadku kiedy w trakcie próby zmiany języka na PL w aplikacji Xhorse wyświetlany jest komunikat ,iż należy skontaktować się z dystrybutorem prosimy o wysłanie maila na sklep@xhorsepolska.pl z prośbą o włączenie języka polskiego dla aplikacji. Wymagane jest podanie numeru telefonu, na który została zarejestrowana aplikacja, numeru seryjnego urządzenia oraz numer zamówienia z naszego sklepu. Maile bez numeru zamówienia pozostaną bez odpowiedzi.

Uwaga!

Numery komórkowe inne niż +48 nie mogą mieć włączonego języka polskiego.

9. Mam numer VAT EU w PL , dlaczego weryfikacja numeru jest negatywna w naszym sklepie ?

Numer VAT EU służy do rozliczania transakcji międzynarodowych wewnątrz Unii Europejskiej. Nie możesz używać VAT EU do rozliczania transakcji wewnątrz PL. Do rozliczeń wewnątrz naszego kraju służy normalny numer NIP.