Najczęściej zadawane pytania
1. Zaktualizowałem oprogramowanie i teraz nie wykrywa mi urządzenia, co zrobić ?
- Przy pomocy oprogramowania Xhorse Upgrade Kit zaktualizować firmware do najnowszej wersji
- Pamiętaj !!! Aby urządzenie działało prawidłowo zaktualizuj firmware oraz software (dotyczy tylko VVDI 2 oraz VVDI MB TOOL). Firmware przy pomocy Xhorse Upgrade Kit a software odpowiednio dla urządzenia VVDI 2 oraz VVDI MB TOOL.
2. Dlaczego nie przechodzi synchronizacji z serwerem na kolejne 30 dni ?
- W między czasie wyszło nowsze oprogramowanie. Należy zaktualizować software i firmware do najnowszej wersji. Patrz punkt 1.
- Problem z internetem
3. Dlaczego mam problem z aktualizacją firmware przy pomocy Xhorse Upgrade Kit ?
- W większości przypadków problem leży po stronie zainstalowanego antywirusa, dodaj wyjątek w swoim oprogramowaniu antywirusowym
- Zawsze uruchamiaj program w trybie administratora
- Zawsze korzystaj z najnowszej wersji Xhorse Upgrade Kit.
- Firmware w VVDI PROG jest zablokowany i nie podlega aktualizacji poprzez Xhorse Upgrade Kit.
4. Moja baza pilotów jest w języku Chińskim. Czy można zmienić na język "normalny" ?
- Tak, od niedawna firma Xhorse wprowadziła wersję GLOBAL bazy pilotów. Prosimy ręcznie skasować bazę danych a następnie ponownie wykonać aktualizację bazy pilotów. W przypadku problemów prosimy o kontakt mailowy pod adresem [email protected]
- Pamiętaj ,że baza pilotów GLOBAL obsługuje programowanie pilotów ze wszystkich regionów oprócz chińskiego. Piloty pochodzące z rynku chińskiego nie będą działać z wersją GLOBAL.
5. Pomoc techniczna a urządzenia zakupione poza dystrybucją Xhorse Polska...
- Przy urządzeniach zakupionych poza oficjalną dystrybucją Xhorse Polska nie prowadzimy wsparcia technicznego.
- Przy kontaktach prosimy w pierwszej kolejności przygotować numer seryjny urządzenia w celu weryfikacji.
6. Czy można naprawić urządzenie zakupione poza dystrybucją Xhorse Polska w naszym serwisie ?
- Tak, można takie urządzenie naprawić lecz nie podlega one żadnej gwarancji a naprawa jest odpłatna.
7. Czy mogę wysłać zgłoszenie o problemie bezpośrednio do Xhorse ?
- Tak, prosimy skorzystać z formularza kontaktowego dostępnego tutaj: Formularz Kontaktowy
- Skorzystać z pomocy poprzez aplikację w telefonie.
- Prosimy dokładnie przeczytać wymagania co do przesyłanych informacji. Niekompletne dane nie będą brane pod uwagę (nieprawidłowe logi, nieprawidłowy adres mailowy, niespójny opis itp.)
- Oprogramowanie tworzy logi za każdym razem po włączeniu programu. Prawidłowo wykonany log pozwoli na ustalenie problemu. Aby wykonać poprawny log należy uruchomić program, wykonać problematyczną funkcję a następnie zamknąć oprogramowanie. Log z danych czynności zapisze się w odpowiednim folderze dostępnym z poziomu Quick Start VVDI 2 :
8. Jak w aplikacji w telefonie/tablecie ustawić język polski ?
W przypadku kiedy w trakcie próby zmiany języka na PL w aplikacji Xhorse wyświetlany jest komunikat ,iż należy skontaktować się z dystrybutorem prosimy o wysłanie maila na [email protected] z prośbą o włączenie języka polskiego dla aplikacji. Wymagane jest podanie numeru telefonu, na który została zarejestrowana aplikacja.
Uwaga!
Numery komórkowe inne niż +48 nie mogą mieć włączonego języka polskiego.
9. Mam numer VAT EU w PL , dlaczego weryfikacja numeru jest negatywna w naszym sklepie ?
Numer VAT EU służy do rozliczania transakcji międzynarodowych wewnątrz Unii Europejskiej. Nie możesz używać VAT EU do rozliczania transakcji wewnątrz PL. Do rozliczeń wewnątrz naszego kraju służy normalny numer NIP.