Najczęściej zadawane pytania

1. Zaktualizowałem oprogramowanie i teraz nie wykrywa mi urządzenia, co zrobić ?

  • Przy pomocy oprogramowania Xhorse Upgrade Kit zaktualizować firmware do najnowszej wersji
  • Pamiętaj !!! Aby urządzenie działało prawidłowo zaktualizuj firmware oraz software (dotyczy tylko VVDI 2 oraz VVDI MB TOOL, VVDI BIM TOOL PRO). Firmware przy pomocy Xhorse Upgrade Kit a software odpowiednio dla urządzenia VVDI 2, VVDI MB TOOL, VVDI BIM TOOL PRO oraz BMW TOOL

2. Dlaczego nie przechodzi synchronizacji (urządzenia Xhorse) z serwerem na kolejne 30 dni ?

  • W między czasie wyszło nowsze oprogramowanie. Należy zaktualizować software i firmware do najnowszej wersji. Patrz punkt 1.
  • Problem z internetem

3. Dlaczego mam problem z aktualizacją firmware przy pomocy Xhorse Upgrade Kit ?

  • W większości przypadków problem leży po stronie zainstalowanego antywirusa, dodaj wyjątek w swoim oprogramowaniu antywirusowym
  • Zawsze uruchamiaj program w trybie administratora
  • Zawsze korzystaj z najnowszej wersji Xhorse Upgrade Kit.
  • Firmware w VVDI PROG jest zablokowany i nie podlega aktualizacji poprzez Xhorse Upgrade Kit.

4. Moje urządzenie jest przypisane do innego regionu niż GLOBAL. Czy mogę zmienić region ?

  • Nie. Urządzenia zakupione poza oficjalną dystrybucją mogą posiadać inny region niż GL. W tym przypadku nie ma możliwości zmiany regionu ze względu na ochronę Lokalnego Dystrybutora.

5. Pomoc techniczna w Xhorse Polska...

  • Xhorse Polska nie prowadzi wsparcia technicznego.
  • Prosimy o korzystanie z pomocy technicznej bezpośrednio z aplikacji lub formularza kontaktowego tak jak to jest opisane w punkcie 7.
  • Xhorse Polska nie prowadzi szkoleń z zakresu wiedzy potrzebnej do pracy w branży AUTOMOTIVE. Na rynku istnieją firmy, które prowadzą szkolenia na poziomach od podstawowego do zaawansowanego. (M.S. GROUP, ATOMIS...)

6. Czy można naprawić urządzenie zakupione poza dystrybucją Xhorse Polska w naszym serwisie ?

  • Tak, można takie urządzenie naprawić lecz naprawa jest odpłatna. Gwarancja na wykonaną naprawę to 3 miesiące. Czas naprawy jest różny a w szczególnych przypadkach dość długi, kiedy to urządzenie musi "lecieć" do Producenta.
  • Urządzenie nie mogą nosić śladów napraw, wymiany elementów, przeróbek itp. Frezarki muszą być ODKURZONE z opiłków a przesyłka musi posiadać oznakowanie GÓRA/DÓŁ. Pod żadnym pozorem nie wolno używać sprężonego powietrza do czyszczenia frezarek. powoduje to wdmuchnięcie opiłków do wnętrza frezarki a tym samym możliwość uszkodzenia elektroniki sterującej.

7. Czy mogę wysłać zgłoszenie o problemie bezpośrednio do Xhorse ?

  • Tak, prosimy skorzystać z formularza kontaktowego dostępnego tutaj: Formularz Kontaktowy (Formularz obsługiwany jest przez producenta Xhorse a nie przez Xhorse Polska Sklep) 
  • Skorzystać z pomocy poprzez aplikację w telefonie.
  • Prosimy dokładnie przeczytać wymagania co do przesyłanych informacji. Niekompletne dane nie będą brane pod uwagę (nieprawidłowe logi, nieprawidłowy adres mailowy, niespójny opis itp.)
  • Oprogramowanie tworzy logi za każdym razem po włączeniu programu. Prawidłowo wykonany log pozwoli na ustalenie problemu. Aby wykonać poprawny log należy uruchomić program, wykonać problematyczną funkcję a następnie zamknąć oprogramowanie. Log z danych czynności zapisze się w odpowiednim folderze dostępnym z poziomu Quick Start VVDI 2 :

Quick Start log folder

 

8. Jak w aplikacji w telefonie/tablecie ustawić język polski ?

W przypadku, kiedy w trakcie próby zmiany języka na PL w aplikacji Xhorse wyświetlany jest komunikat ,iż należy skontaktować się z dystrybutorem prosimy o wysłanie maila na sklep@xhorsepolska.pl z prośbą o włączenie języka polskiego dla aplikacji. Wymagane jest podanie numeru telefonu i/lub adres mailowy, na który została zarejestrowana aplikacja, numeru seryjnego urządzenia oraz numer zamówienia z naszego sklepu. Maile bez numeru zamówienia pozostaną bez odpowiedzi. Nie włączamy języka polskiego dla urządzeń zakupionych poza Oficjalną Polską Dystrybucją.

Uwaga!

Numery komórkowe inne niż +48 nie mogą mieć włączonego języka polskiego.

 

9. Mam numer VAT EU w PL , dlaczego weryfikacja numeru jest negatywna w naszym sklepie ?

Numer VAT EU służy do rozliczania transakcji międzynarodowych wewnątrz Unii Europejskiej. Nie możesz używać VAT EU do rozliczania transakcji wewnątrz PL. Do rozliczeń wewnątrz naszego kraju służy normalny numer NIP.

 

10. Czy nasz sklep wystawia polską fakturę VAT i czy urządzenia wysyłane są z Polski ?

TAK. Jesteśmy polką firmą i wystawiamy polką fakturę VAT. Urządzenia wysyłamy z Polski bezpośrednio z naszej firmy.